První měsíce provozu dominovala bílá Karosa GT 11. Stala se tak na několik měsíců symbolem naší linky, kdy tento málo vídaný typ spolu s faktem, že obsluhuje regionální linku, která není dotována, jen doplnila atypický model provozu veřejné dopravy, nejen v jižních Čechách. Nicméně současné výročí ukazuje, že jsme se rozhodli dobře a prvotní útrapy a legislativní komplikace za to stály.
Od počátku provozu mají naši cestující možnost hradit jízdné prostřednictvím čipových karet s možností slevy s jízdného.
Jak šel čas a cestující přibývali, bylo potřeba vyměnit vozidlo za dvou-dvéřové, v průběhu 2014 padla volba na C 935E, první vozidlo s elektr. panely.
Od 13.12.2015 jsme přidali nový pár spojů, kde ke standardnímu spoji České Velenice – Č. Budějovice, přibyl nově spoj Suchdol nad Lužnicí – Č. Budějovice s odjezdem v 6:40 a pozdějším návratem. Na tento nový pár spojů vypravujeme novější model C 935E.
V únoru 2016 jsme obnovili novějším modelem a tedy C 955, první naše vozidlo z koncernu Irisbus, tedy s motorem Iveco. S tímto vozem byla nainstalováno bezplatné připojení k Wi-FI.
Provoz v letních měsících ukázal, že je třeba pokročit opět vpřed, proto ještě v zimě zařazujeme klimatizovaný vůz v délce 13metrů, tedy AXER 12,8. V druhém páru spojů se ustálil kratší model AXER 12.
Od změny JŘ 2019 došlo k úpravě vedení spojů, kdy oba začínají a končí v Suchdole nad Lužnicí.
Zásadní změnu přinesla pandemie COVID-19, zde jsme byli nuceni, pro stanovené restrikce, provoz pozastavit. K plnému provozu jsme se vrátili od září 2021 řešením, kdy jezdí pouze spoje v trase Suchdol nad Lužnicí – Třeboň a zpět. Současnou obsluhu spojů zpravidla zajišťují autobusy typu Irisbus Evadys H.