Poslední mohykán, jak by se dalo nazvat posledního zástupce řady 93x, tedy Karosy s motorizací Renault, kterého se u nás vystřídalo několik desítek. Tento poslední kus Karosa C 935E dlouho odolával inovaci vozového parku, aby však ne, protože parťáci co ho měli svěřeného do péče, se o něj starali více jak s „péčí řádného hospodáře“. Jejich prosby o posunutí výměny byly vyslyšeny a odstavení bylo odloženo až do současných dnů. Dnes již obsluhují svoji kaplickou linku nízkopodlažním SOR CN 12, který je o dekádu novější, nabízí kapacitnější přepravu a svoji konstrukcí motoru produkuje o 50% škodlivin.
Nejen pro fanoušky dopravy se pojďme zastavit u zmíněného typu. Renaultové Karosy byly ve vozovém parku od srpna 2011 a udržely se tak více jak 10 let. Pro řidiče oblíbené pro svoji jednoduchost, spolehlivost a vytrvalost. První vozy, které začaly strašit kontrolkou diagnostiky, ale jak dnes známo - „zlatá“ oranžová kontrolka ITC, žádné AdBlue, žádné čidla pro čidla a podobně. Pro svoje jednoduché konstrukční vlastnosti začali narážet na komfortní limity přepravy spolu s nároky na ekologickou a hospodárnou přepravu. Jejich alternativními nástupci se stávaly generačně novější Karosy řady 95x, tedy s motorizací IVECO. Tyto vozidla stále v našem vozovém parku najdete, i když i linkové verzi už také tzv. zvoní hrana.